באיזו תדירות עושים ניקוי רטוב

על מנת להבין באיזו תדירות צריך לעשות ניקוי רטוב צריך להביא בחשבון את סוג המבנה וייעודו. מפני שעבור חדרי מגורים קיימים תקנים מסוימים ועבור מבנים שאינם מיועדים למגורים קיימים תקנים אחרים. לפיכך תוכנית הניקיון שלכם תלויה בסוג השימוש והייעוד של המבנה וכך גם לוחות הזמנים.

ניקיון של חדר מגורים

כאן הכל פשוט. ואתם במידת סבירות גבוהה ללא כל קושי תוכלו לקבוע את תדירות הניקוי הרטוב. בגלל שככלל הצורך בו בולט לעין. כלומר, על הרצפה מופיעים גושי לכלוך, לכפות הרגליים שלכם לא יהיה נעים לבוא במגע עם המשטח וכן הלאה. עקרות בית מנוסות וגם כאלה שרק בתחילת דרכן מכירות את ה"רמזים" האלה. בממוצע, אם אף אחד לא נמצא בדירה במהלך היום – המבוגרים בעבודה והילדים בלימודים, אפשר לבצע ניקוי רטוב פעם ב-4 ימים ואפילו לדחות לסופ"ש. 

אם מישהו נמצא בבית בדרך-קבע, הרצפה תגיב בהתאם ותדרוש ניקיון תדיר יותר – פעם ביומיים-שלושה.

ואם יש בבית ילדים קטנים או חיות מחמד – ניקוי רטוב עשוי להידרש על בסיס יומיומי.  

ניקיון במשרד 

במשרד פועלים כללים מעט שונים. כאן בוודאי יידרש ניקיון יומיומי. והקושי הוא, על מי להטיל את המשימה. על העובדים עצמם? מוטל בספק. הרי שזה יסיח את דעתם ממשימות הישירות שהוטלו עליהם ויגרום לאי שביעות הרצון. על המנקה ששכרתם? תמיד יש סיכון שהיא לא תופיע במשרד מסיבה מוצדקת והמשרד יישאר מלוכלך. בנוסף, עובדת שכזאת עלולה לומר דבר מה לא מדויק או לא רצוי או שמא עלולה להתנהג באופן בלתי-צפוי מה שבבירור לא ייטיב עם מוניטין החברה. 

לכן האפשרות המקובלת ביותר היא לפנות לחברת ניקיון. אנשי המקצוע שלה עובדים מהר, בזהירות ודייקנות, נראים נקיים ומסודרים, מעריכים את זמנם ואינם נכנסים לוויכוחים. 

עובדי חברת הניקיון יגיעו למשרד שלכם בדיוק בשעה שסוכמה, יבצעו את עבודתם ויעזבו את האתר. ואם, חס וחלילה, העובד שהוצמד אליכם חלה, נסע ועוד, נצמיד אליכם עובד אחר שלא פחות מנוסה ומקצועי. 

טיפים לניקיון עצמאי

  • השתמשו בכפפות מגן ומסיכה במיוחד עם אתם עובדים עם חומרים כימיים 
  • אל תעשו את הכל לבד, תבקשו עזרה, תחלקו משימות 
  • תפעילו מוזיקה שמחה וממריצה שתכניס בכם דרייב, זה יעזור בניקיון
  • השתמשו בסמרטוטים וספוגים מקצועיים שסופגים היטב את הנוזלים ולא משאירים כתמים ואז לא תצטרכו לחזור שוב ושוב על שטיפת הרצפה
  • נסו את חומרי הניקוי החדשים באזורים שאינם בולטים כדי שבמקרה של תגובה בלתי-צפויה לא ישימו לב לפספוס
  • נקו את מסנני שואב אבק בזמן כדי שהוא יעבוד בצורה תקינה ולא יעכב את תהליך הניקיון

אל תחסכו על חשבון בריאותכם! קנו מטאטאים נוחים, ספוגים איכותיים, חומרי ניקוי בדוקים

וכמובן, במקרה הצורך פנו לחברת ניקיון לקבלת עזרה. כאן בטוח יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. כך שלא בוודאות לא יישארו לכם שאלות לגבי הניקיון.